Salgssupport til Input interior i Trondheim
Det er engasjerte medarbeidere med høye ambisjoner som har utviklet Input interior til det vi er i dag, Nordens ledende uavhengige innredningskonsern. Bli med på den fortsatte reisen og bli en av oss!
Om stillingen
Salgssupport er en sentral rolle i organisasjonen og som en del av teamet blir du en viktig ressurs i kontakten med kunder og samarbeidspartnere. Sammen med våre selgere/prosjektledere er du med og realiserer nye miljøer hos ledende selskaper og offentlige virksomheter. I den varierende rollen som salgsupport, er hovedoppgavene dine å:
• Bistå selger/prosjektleder ved anskaffelse, tilbudsarbeid og ordrehåndtering.
• Bearbeide relasjoner med nye og eksisterende kunder.
• Sikre arbeidet fra anskaffelse til levering er gjennomført innen prosjektets rammer.
Dine egenskaper
Vi søker en engasjert og løsningsorientert medarbeider som har lett for å samarbeide med kolleger, kunder og eksterne partnere. For å lykkes i rollen ser vi at du er:
• Serviceorientert og ansvarsfull.
• Strukturert og nøyaktig.
• God til å kommunisere og har forretningsforståelse.
Erfaring innen salg og kundebehandling er meritterende. Det er en fordel å ha førerkort klasse B og tilgang til egen bil, men ikke et krav. Vi legger stor vekt på riktig innstilling og personlig egenskaper og søker etter variasjon blant våre ansatte.
Søknad
Vi oppfordrer til å søke snarest, men søknadsfrist er 26. august 2022. Utvalg og intervjuer skjer fortløpende fra og med august. Søk via skjemaet og legg ved søknad og CV. Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Franz Wolff på franz.wolff@inputinterior.no eller Monica Rosengren på monica.rosengren@inputinterior.no.
Takk
Takk for din søknad!
Oops
En feil har oppstått, vær vennlig å forsøk igjen.