Ansvarlig for administrativ support hos Input interior i Oslo

Det er engasjerte medarbeidere med høye ambisjoner som har utviklet Input interior til det vi er i dag – Nordens ledende uavhengige innredningskonsern. Bli med på reisen og bli en del av vårt team! Nå søker vi en dedikert medarbeider til stillingen som ansvarlig for administrativ support.

Avdeling for administrativ support er en sentral del av vår kundeservice, og som en del av dette teamet blir du en nøkkelressurs i kontakten med kunder og samarbeidspartnere. Sammen med våre prosjektledere og logistikk-/monteringsavdelingen bidrar du til å skape gode kundeopplevelser for kunder i ledende bedrifter og offentlige virksomheter.

I denne rollen har du ansvaret for administrativ support-teamet og arbeidet med å sikre effektive prosesser. Du spiller en viktig rolle i å kvalitetssikre leveranser, slik at våre kunder mottar riktige produkter til avtalt tid og pris. I tillegg bistår du med avdelingens øvrige arbeidsoppgaver for å opprettholde høy kvalitet og god flyt i arbeidet.

Avdelingens ansvarsområder:

• Reklamasjonsoppfølging
• Kontroll av innkjøpsbekreftelser
• Oppfølging av leveranser
• Fakturering
• Kontakt med leverandører og kunder
• Generelle serviceoppgaver internt og eksternt

Vi søker deg med mye energi og engasjement som finner det naturlig å gi kolleger, kunder og samarbeidspartnere best mulig service gjennom å løse saker på en profesjonell måte og til rett tid.

For å lykkes i rollen ser vi at du er:

• Serviceinnstilt og ansvarsfull
• Strukturert og nøyaktig
• Har lett for å kommunisere både skriftlig og muntlig
• Effektiv og har en god forretningsmessig forståelse
• Respektfull, tillitsfull og konstruktiv
• En person som inspireres av å hjelpe andre med å lykkes

Tidligere erfaring innen salg, kundesupport og personalansvar er en fordel, men ikke et krav. Vi legger stor vekt på riktig innstilling og personlig egenskaper og vi ønsker å omfavne spennet av kompetanse som finnes i arbeidsmarkedet og søker etter variasjon blant våre ansatte. Det er fint om du er vant til å jobbe i forretningssystemer, at du har god kjennskap til Microsoft Excel og at du har lett for å lære deg programvarer, samt har gode kunnskaper i norsk og engelsk.
Som ansvarlig for vår administrativ support vil du lede et team på 6 medarbeidere i Norge. Noe reising må påregnes, men stillingen vil i all hovedsak ha arbeidssted på vårt kontor i Oslo.

Søk snarest

Vi oppfordrer til å søke snarest, men søknadsfrist er 22. april 2025. Utvalg og intervjuer skjer fortløpende. Søk via skjemaet og legg ved søknad og CV.
Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Jan Sondre Arnestad på jan.sondre.arnestad@inputinterior.no eller Monica Rosengren på monica.rosengren@inputinterior.no

Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.
Takk

Takk for din søknad!

Til skjemaet
Oops

En feil har oppstått, vær vennlig å forsøk igjen.

Til skjemaet
La oss kontakte deg

Skriv inn opplysningene dine nedenfor, så tar vi kontakt med deg.

Takk for din henvendelse

Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig.

Til skjemaet
Oops

En feil har oppstått, vær vennlig å forsøk igjen.

Til skjemaet