Våre medarbeidere

Se hva våre medarbeidere syns om sine arbeidsoppgaver, muligheter og utfordringer.

Emma Hulander

Hvilket år begynte du å arbeide hos Input interior?

2014.

Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat nå er virksomheten i Finland det store prosjektet som jeg sitter med. Jeg tar hånd om fakturaene deres og håndterer alle spørsmål vedrørende økonomi som de måtte ha.

Hva gjør du ellers i løpet av arbeidsdagen?

Jeg jobber som økonomiassistent både på kunde- og leverandørsiden. Det som er morsomt for oss på økonomiavdelingen er at alle kan gjøre nesten alt, derfor har vi mulighet til å jobbe veldig bredt. Da jeg begynte, arbeidet jeg først og fremst med håndtering av alle leverandørfakturaer og passet på at de kom inn i systemet. Siden har det utviklet seg, og ansvarsområdene mine er utvidet, så nå får jeg også arbeide med kundesiden og vår virksomhet i Finland.

Og når du ikke jobber?

Jeg liker å trene, som oftest går jeg på ulike timer. Jeg syns også det er veldig morsomt å teste nye restauranter, følge med på serier, eller bare være sammen med venner og familie.

Hva har du gjort tidligere?

Jeg har studert økonomi, logistikk og markedsføring i 4 år på Handelshögskolan. Jeg har også jobbet en del i butikk, blant annet i en klesbutikk i Gällstad hvor jeg kommer fra. Input interior er min første jobb innenfor det jeg har studert.

Hvordan har det seg at du havnet her?

Ganske tilfeldig. Etter eksamen søkte jeg en del jobber innen økonomi, og jeg liker jo interiør, så jeg kikket litt rundt på hva som fantes av jobber innen innredningsbransjen. Jeg så denne stillingen på Input interiors hjemmeside, og det var jo både innredning og økonomi, så det var perfekt!

Hva glemmer du aldri? En episode på jobben…

Akkurat da jeg begynte, var jeg med på et derbyet – det er en turnering vi har hvert år mellom selskapene og denne gangen var det boule. Da hadde jeg jobbet bare noen måneder, og alle på kontoret reiste med buss til Malmö. Vi vant ikke turneringen, men jeg husker at det var veldig god stemning og jeg tenkte “for et morsomt selskap!”.

Hva er det som er vanskeligst med jobben din?

Det vanskeligste er å rekke over alt. Det er morsomt at vi får gjøre mye forskjellig, men av og til dukker det opp ting som man gjerne vil bruke mer tid på. Det er også en utfordring å jobbe med nye markeder og lære seg deres regelverk for behandling av fakturaer og lignende.

Hva er det morsomste?

Det morsomste er at det er så variert. Vi arbeider med alle selskapene som inngår i Input interior-konsernet, og da har man mulighet til å jobbe innenfor hvert område. Vi lærer noe nytt og utvikler oss hele tiden. Det er aldri kjedelig å komme hit, hver dag går utrolig fort. Jeg har vært her i fire år nå, og har aldri tenkt “Åh, så kjedelig det blir å dra på jobb i morgen”.

La oss kontakte deg

Skriv inn opplysningene dine nedenfor, så tar vi kontakt med deg.

Takk for din henvendelse

Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig.

Til skjemaet
Oops

En feil har oppstått, vær vennlig å forsøk igjen.

Til skjemaet