Våre medarbeidere

Se hva våre medarbeidere syns om sine arbeidsoppgaver, muligheter og utfordringer.

Philip Hellberg

Hvilket år begynte du å arbeide hos Input interior?

2016.

Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat nå holder jeg på å utarbeide en håndbok for en bordskjerm til en av montørene våre.

Hva gjør du ellers i løpet av arbeidsdagen?

Jeg jobber på backoffice support, så jeg hjelper både selgerne våre og av og til kunder med forskjellige spørsmål og problemer de måtte ha. Mine ansvarsområder er saksbehandling og reklamasjoner.

Og når du ikke jobber?

Da liker jeg å spise og drikke godt. Jeg syns det er morsomt å eksperimentere på kjøkkenet. Nå er det ramen-nudler det går i, før det bakte jeg surdeigsbrød og for et halvår siden brygget jeg mitt eget øl. Ellers blir det en del trening når jeg har tid, for tiden trener jeg til et Toughest-løp i høst.

Hva har du gjort tidligere?

Jeg har hatt en lignende jobb på Bilia som administrator, hvor jeg opprettet ordrer og tok hånd om administrative oppgaver. Før det var jeg stillasmontør en periode. Og så har jeg studert på Chalmers, ett år på dataingeniørlinjen.

Hvordan har det seg at du havnet her?

Jeg kom hit via et konsulentfirma i slutten av mai 2016. Da ferien nærmet seg, spurte vår administrerende direktør om jeg ville bli fast ansatt, og det ville jeg. Så det gikk fort, allerede til høsten startet jeg “på ordentlig”.

Hva glemmer du aldri? En episode på jobben…

Det jeg spontant tenker på er krepsefesten vi hadde med hele Göteborg-kontoret. Da dekket vi på langbord ute på bryggen, en kveld med topp vær. Og så kommer jeg aldri til å glemme jubileumsfesten vi hadde da vi feiret 30 år. Det var en skikkelig bra fest!

Hva er det som er vanskeligst med jobben din?

Reklamasjonssaker kan være en skikkelig utfordring. Iblant kan noen si at et eller annet er slitt eller har fått riper etter lang tid, og at de forventer å få et nytt produkt. Da får man ta den diskusjonen og forklare at normal slitasje er naturlig på et eldre møbel.

Hva er det morsomste?

Det morsomste er at man blir satt pris på, både av kolleger på support og av selgerne jeg jobber med. Iblant har også kunder vært veldig takknemlige og satt pris på at man har løst et problem. Det er morsomt å kunne hjelpe til, og det som er morsomt med jobben min er at jeg kan gjøre folk fornøyd.

La oss kontakte deg

Skriv inn opplysningene dine nedenfor, så tar vi kontakt med deg.

Takk for din henvendelse

Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig.

Til skjemaet
Oops

En feil har oppstått, vær vennlig å forsøk igjen.

Til skjemaet